Hayat der ki ;-makaleler, köşe yazıları,çeşitli ilanlar, haberler

3 Eylül 2011 Cumartesi

Hayat der ki ;


Sevdiklerinizi artı ve eksileri ile kabul etmeyi öğrenmedikçe ,
sevmeyi ve sevilmeyi beklemeyin...
Yoksa sevmenin lezzetine varamayacak,eleştirmekten sevmeye vakit bulamayacaksınız....
Ve hayat der ki;
dostluk ipekten bir gömlek gibidir...
Onu taşımayı bilemezseniz sırtınızdan kayıverecektir...
Sırtında dost gömleği olmayan yürekler hep üşürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder