Atanamayan Öğretmenler 18 Eylül Pazertesi Saat 18:30 da Taksim Meydanında buluşuyor-makaleler, köşe yazıları,çeşitli ilanlar, haberler

8 Eylül 2011 Perşembe

Atanamayan Öğretmenler 18 Eylül Pazertesi Saat 18:30 da Taksim Meydanında buluşuyor

OKULLARI 18 EYLÜL PAZAR GÜNÜ AÇIYORUZ. NEDEN Mİ? ÇÜNKÜ BİZ HALA ATAMA BEKLİYORUZ. BUNUN İÇİN İLK DERSİMİZİ VERMEK ÜZERE SİZLERİ DE TAKSİM MEYDANINA BEKLİYORUZ. HERKES RESMİ KIYAFET İLE ALANA GELECEKTİR!!!

ARKADAŞLAR LÜTFEN HER ZAMAN SÖYLEDİĞİMİZ GİBİ GERÇEKTEN KATILABİLECEK OLANLAR KATILACAĞIM'I İŞARETLESİN.

ARKADAŞLAR GELEN ERKEK ARKADAŞLAR KESİNLİKLE TAKIM ELBİSE KRAVATLA GELECEKTİR.BAYAN ARKADAŞLARDA AYNI ŞEKİLDE OKULA GİDERKEN NASIL RESMİ GİYİNİYORLARSA ÖYLE GİYİNECEKTİR.. ARKADAŞLAR EĞER AKŞAM ANA HABERLERDE ÇIKMAK İSTİYORSSAK BUNUN YAPILMASI ŞARTT .BASIN BÖYLE ŞEYLERE İLGİ GÖSTERİYOR.....

Katılmak isteyen arkadaşlar gerkli bilgiyi aşağıda ki linki tıklayarak alabilirler

http://www.facebook.com/event.php?eid=161750790573117

Zaman
18 Eylül Pazar · 11:30 - 15:30

Yer
Taksim Meydanı İRTİBAT İÇİN: Yasemin: 0506 769 78 32, Nilay: 0554 299 71 51, M. Çağrı: 0532 523 90 12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder